MENÜ

Yaşanan Bir İş Kazasının Bildirimi Nasıl Yapılmalıdır?29.06.2020

Yaşanan Bir İş Kazasının Bildirimi Nasıl Yapılmalıdır? İş kazaları sonucunda pek çok problem malesef ülkemizde yaşanmakta, bu sorunlardan en iyi şekilde sıyrılmak için Elgit Hukuk Büromuzdan profesyonel destek alınız..

5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu 13 ve 14 ile 4857 sayılı İş Kanunu 77.maddesi hükümleri gereği iş kazası ve meslek hastalığının en geç üç işgünü içinde elektronik ortamda bildirilmesi zorunludur. Elektronik ortamda bildirim sonrası SGK´ya ve ÇSGB´ye bildirim yapılmasına gerek bulunmamaktadır.

Konu ile ilgili pek çok detay vardır. Sizlerde yaşadığınız bir iş kazasının ardından işveren veya bazı kurumlar ile sorunlar yaşıyorsanız mutlaka profesyonel destek almanız gerekmektedir.

Elgit Hukuk olarak Türkiye´nin tüm illerinde sizin temsilciniz olarak hizmetlerimizi sunmak isteriz. Detaylı bilgi almak istediğinizde internet sitemizde bulunan soru ve cevap kısmından bizlere sorunuzu iletebilir ve bazı yanıtlarınızı avukatlarımızdan ücretsiz bir şekilde alabilirsiniz.

Elgit Hukuk Bürosu olarak en iyi hizmeti, en kaliteli sonuçlar alabilmeniz için hizmetlerimizi veriyoruz.

Bizi aramadan bazı şeylere karar vermeyin ...
 

İlginizi Çekebilecek Diğer Makaleler

  • Araç Değer Kaybı Tutarı Hesaplama ve Diğer Durumlar
    Araç Değer Kaybı Tutarı Hesaplama ve Diğer Durumlar için ELGİT Hukuk bürosu kurumsal web sitesinde bazı bilgileri sizlerle paylaştık. ...
  • Tutuklulukta Geçen Sürelerin Mahsup Edilmesi
    Tutuklulukta Geçen Sürelerin Mahsup Edilmesi - Mahsup Nedir? TCK 63 - Hüküm kesinleşmeden önce gerçekleşen ve şahsi hürriyeti sınırlama sonucunu doğuran bütün haller nedeniyle geçirilmiş süreler, hükmolunan hapis cezasından indirilir. ...
  • Giydirilmiş Ücret Hakkında Bilgiler
    Giydirilmiş Ücret Hakkında Bilgilere sitemizden ulaşabilir ve ELGİT HUKUK Sitesinde yer alan hesaplamalar bölümünden kıdem tazminatı hesaplamanızı yaptırabilirsiniz. ...